هانی‌زاده در گفت‌وگو با جام‌جم‌آنلاین

آمریکا برای حمله اسرائیل به رفح، چراغ سبز نشان داده است

رفح همچنان زیر آتش صهیونیست‌ها | شهادت ۵ فلسطینی در مرکز نوار غزه

شهر «رفح» همچنان مرکز حملات شدید هوایی و توپخانه ای صهیونیستهاست و حملات اشغالگران به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه نیز به شهادت دستکم ۵ فلسطینی منجر شده است.
کد خبر: ۱۴۴۴۹۸۱

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری «الجزیره» قطر، رژیم صهیونیستی بامداد امروز ۴ حمله هوایی به شرق شهر «رفح» در جنوب نوار غزه انجام داد.

منابع خبری همچنین از حملات توپخانه ای رژیم اشغالگر به جنوب شرق رفح خبر دادند.

حملات نظامیان صهیونیست به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه هم به شهادت دستکم ۵ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد و عملیات امدادرسانی و خارج کردن شهدا از زیر آوار در این منطقه ادامه دارد.

صهیونیست ها اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه را نیز هدف حملات هوایی خود قرار داده اند.

به گزارش ایرنا، با گذشت یکصد و سی روز از آغاز جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت مظلوم فلسطین، نظامیان صهیونیست همچنان به کشتار و حملات خود در نوار غزه با تمرکز بر رفح که بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده، ادامه می دهند و طبق تازه ترین گزارش وزارت بهداشت غزه، شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۲۸ هزار و ۳۴۰ و شمار زخمی ها هم به ۶۷ هزار و ۹۸۴ نفر رسیده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده ای طی روزهای آتی به رفح انجام خواهد داد؛ حملاتی که با چراغ سبز دولت «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده صورت می گیرد، اما در مقابل رزمندگان مقاومت نیز در جبهه های مختلف به حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین ادامه می دهند و خساراتی جبران ناپذیر به نظامیان صهیونیست و ادوات جنگی آن ها وارد کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها